Nästan

Sämre är en livsstil. Näst bäst kan ju vara något bra, silver är ju inte fy skam.
Att bara vara två som tävlar gör det ju lite synd att komma tvåa.
Tänk om jag kunde få som jag ville en gång? Bara en liten gång, denna gång.
Nu är ju inte allt en tävling men det är i alla fall inte kul att alltid vara den som förlorar.
Ibland tänker jag att egentligen sitter vi i samma båt men vi tittar åt olika håll.
Nära men så långt borta, du ser mot horisonten och jag ser på dig.

Får lust att skrika SE MIG men jag vet att det är svårt. Om du bara visste, om du för ett ögonblick kunde se mina drömmar, då hade du kanske kunnat förstå, kanske hade velat se världen med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0